Alla inlägg den 25 november 2009

Av emma lundgren - 25 november 2009 19:46

Är så trött att jag inte är trött.

Något väckte mig kl 04.15 Klarvaken låg jag där och insåg att det faktiskt var lika bra att gå upp. Vad skulle jag ligga där och stirra 2 timmar till för??

Det är så konstigt, när man får sova, då är man lik förbannat klarvaken, och när man måste gå upp är man dötrött. Why??

Det blev dock en effektiv morgon med 2 timmar Leadership-plugg! Hann tom grunda med gröt innan den utlovade morognrundan jag längtat efter  ända sedan igår.Med på tok för lite sömn för att vara återhämtad från gårdagens intervaller fick jag nästan putta fram mig själv. Det var på ren envishet jag tog mig igenom en liten tur.

Och sedan följande föreläsning, några timmars plugg och eftermiddagspass. Som jag inte hade ett dugg lust och motivation  till att köra...

Planen var att löpa distans å sen cykla, men kände mig helt groggy, inte trött bara typ "jetlagad" och virrig. Så skippade löpningen och cyklade bara. Var nog lika bra, hade förmodligen snubblat på mina egna fötter. Lyckades dra runt pedalerna i hela 95' iaf.

Lyckan var gjort när jag kom hem: min älskling hade lagat en helt fantastisk middag med kyckling och bulgur. Nu ska jag å min mätta mage se Bonde söker fru.


Jo, förstått att man ska ha mer bilder på en sånhär blogg...

Visste det vore trevligt tycker jag med. Men Vad ska jag fota liksom?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards