Alla inlägg den 23 november 2009

Av emma lundgren - 23 november 2009 21:38

Skrattar nästan åt faktumet att Jag lägger upp en bild på mig själv på internet i bara underkläder och med en otränad kropp som i dagsläget har en helt annan form  än vad den "ska".

Det är ju inte direkt en långdistanslöpares högsta önskan att gå upp i vikt, få "ölmage" och bröst i storlek att behovet är dubbla sporttoppar!

Men det är just vad jag har just nu och tycker, hör och häpna, att det är ganska skojjit!:)

Frånsett det nedsatta immunförsvaret och migränattackerna är det bara spännande och roligt att vara gravid!

Magen växer i raketfart! Jag ser inte längre mina knän!  

Med en kroppskännedom som min är jag oroligt lyhörd och fascinerad av alla förändringar som sker, från den ena dagen till den andra!

För att inte tala om nyfiken på vem det är som förbererder sig därinne!

Av emma lundgren - 23 november 2009 21:00

Hjälp, klockan är redan snart sängdags! Vart tog dagen vägen??

Måndag. En helt fantastiskt fin måndag dessutom!

Har fått vara frisk och på topp hela dagen!

Började med en lite segstartad morgon, men det var verkligen kul (på riktigt) att vara i skolan igen efter sjukstugan förra veckan!

 Ett riktigt gött träningspass har avverkats också.

Distanslöpning följt av cykel med tröskelinslag. Bortsett från den lilla joggen i fredag så var det  11 dagar sedan jag tränade! Jesus Amalia!

Men nu är det bara att ta en dag i sänder. Hoppas att dagen blir bra, att jag får må bra och orka göra det som skas!

Känner mig pigg och fräsch och enormt träningssugen, men de nästan två sjukveckorna var ingen hit just nu...

Jag blir ju inte direkt bättre nowdays..Formen går ju stadigt neråt, och nu har jag dessutom tappat lite under de veckor jag var risig.

Ska bli intressant att se hur det kommer kännas att springa intervaller (läs: någon ynka form av fartökning;) i veckan..

Undrar just hur länge det kommer gå...

Nu är det v 14. Halva v 12 och hela v 13 gick bort pga sjukdom.

Om 4 veckor åker jag till Sydafrika. Kommer vara där v 19-21. Ber bön för att jag ska slippa de fruktade foglossningarna,och liknande, som vissa drabbas av, annars tror jag inte det kommer vara några som helst problem med distanslöpning!

Distans i kombination med simning, cykel och styrka kommer bli min och min passagerares träning där borta.

Känns faktiskt bra att åka nu. Ska bli helt underbart att komma bort från rusket här,  iväg till sol och värme! Bara komma bort ett tag till helt annan miljö.

Dock kommer jag sakna min käreste någon frykterligt! Kom och tänka på det idag och blev nästan gråtfärdig. TRE (3) veckor utan varandra! MEN, faktum är att jag tror och vet att det bara är gott och vara ifrån varandra lite;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards