Alla inlägg den 11 november 2009

Av emma lundgren - 11 november 2009 07:24

En God Morgon blir det oftast när jag vaknar tidigt (vakanar alltid tidigt..), startar dagen med löptur och frisk luft med världens bästa Lotta, och avrundar med dusch och god frukost.

Bäst är det på lediga dagar då jag kan äta frukost extra lääänge, läsa tiding.. och sedan ta en powernap...å så gött!

Idag är det onsdag och inget sådant lyx blir av.

Just sprungit vår vanliga rutt i Slottskogen. Ibland undrar jag hur vi inte kan tröttna på varven där om och om och om igen..Men det finns ju inget direkt bättre alternativ. På onsdagar å fredagar är Bootcamp/ militarytraining-gänget där 6.00 Står i givakt och gör sina hemska multi-max övningar med sandsäckar, dunkar, hopp och sprint i backe. Säkert grymt bra träning, men vem fasen är vaken, laddad å pigg för något sådant när kl är före fan?! Nä, jag skulle aldiig kunna köra bootcamp, eller någon annan form av hård träning sådär tidigt! Kroppen skulle vägra och jag skulle förmodligen skada mig. Imponerad av dem som kan!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards