Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Måndag bitti

Av emma lundgren - 29 mars 2010 05:16

Godmorgon!

Klockan är fem och jag kan inte sova. Lite onödigt att vakna så tidigt just idag, då jag ska vara laddad inför tenta. Bäddat om min stackars älskling med alla täcken vi har, han ligger med någon form av frossa och illamående.Magsjuka??...Inte kul!:(


Måndag igen. Men det är ok, för strax före lunchså börjar jag min 8 dagar långa ledighet! Då är tentan gjord!

Relativt vilket självförtroende jag går in med, men jag har faktiskt läst ju, alla den tid jag inte sovit eller tränat förra veckan har jag ju faktiskt pluggat! Det märkliga är att jag inte tycker jag minns något alls! Någa, inget att göra åt nu.


Haft en go helg med träningsdagar med Herkules. Simning och löp i lördags. Sol och vackert väder som lovats på löpturen infann sig dock inte, utan regnet öste ner. Den hastighet jag löpandes håller idag räcker inte för att hålla mig varm i regn. :( Brr.

Sen blev det lunch och lite hembesök hos folk vi inte träffat på länge uppe i Mölndal. Åååå vad vi vi ll bo däruppe! Men det kommer nog dock att förbli en dröm. Igår blev det simning och cykel inne. Gick förvånansvärt bra att cykla 2h inne, brukar blir uttråkad och plågas av ond rumpa, men igår gick det bra.  Tobbe var ute å gled (eller gled var väl fel ord, med tanke på att det var hans tredje tur i år..det var säkert jobbigt..=P) 12 mil ute. Härligt. Jag konstaterade att min premiärtur på cykel lär bli..ja i juli kanske? Låter helt galet!


Något roligt har även hänt i helg (eller allt vi gjort var väl roligt men..) våra vänner som ska ha barn 4 veckor före oss fick en liten pojke. Dock lite tidigt och med akutsnitt, men allt gick tack och lov bra. Gick lite mer uppför oss att shit, -snart har vi faktiskt också en bebis!!!


Nu ska jag läsa lite på allt jag inte minns...

Ha en fin dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma lundgren - 3 juli 2010 10:31

Härliga lördag. älskar numer helgerna då jag brunar börja dagen med en löptur med bara jag och mig själv och sedan frukost med familjen. Nu blev det förvisso frukost ensam då den ena är ute och springer intervaller, den andra sover(tack och lov) och ...

Av emma lundgren - 29 juni 2010 08:48

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bliggen nu. Det är inte det att jag inte har tid, för tid har jag (,och alldeles för mkt av den spenderas framför datorn!), jag ids helt enkelt inte.. Idag är det 29 juni och vår goa fantastiska unge är EN HE...

Av emma lundgren - 14 juni 2010 08:16


  Det blir inte mycket bloggande nu. Eftersom det är träning som jag tänt blogga om och inte något annat, och då jag för tillfället inte tränar så är det svårt att blogga om framgång och krämpor.. En liten update ska jag trots det komma med: Fa...

Av emma lundgren - 5 juni 2010 15:33

    Ojoj,nu var det längesedan! Torsdag 29 april bloggade jag senast. Tänk om jag då visste att exakt en månad senare skulle jag vara mamma. Nu är han född, vår älskade Albert Ingemar Johnny Belforth. Allt gick bra, han är en pigg liten krabat o...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards