Alla inlägg den 24 mars 2010

Av emma lundgren - 24 mars 2010 13:19

Lyxhelgen är över, ja faktum är att det redan är onsdag. Hjälp! Hur går det för mig? Inte bra alls. Planerat hårdkörning med plugg hela denna vecka för sista tentan på måndag (ja,inte "sista", men sista i den är härvan iaf) och sedan njuta av en veckas lov och semester. Men faktum är att jag drabbats av något trötthets-koma. Anatar att det är "växt-vecka", värker å drar i ben och mage, som växtvärk och jag vill bara sova! Försökt sitta i biblioteket både i måndags och idag, men efetr en stund har jag fått gå hem och sova. Går inte att stå emot, kan omöjligt hålla mig vaken! Kunde inte detta vänta till på måndag efetr lunch??

Det är ju tyvärr inget jag kan bestämma över, men det hade passat bättre. Och jag kommer ju inte gå under för att jag nu inte klarar denna sista tenta, jag får väl göra om skiten då! Kul värre bara=P


Tränat bra har jag heller inte gjort denna vecka, men det känns mindre och mindre viktigt nu, ju närmre målet "Föda Barn" jag kommer. Bara jag får en nypa frisk luft om dagen så är jag nöjd. (nästan sant..;)

2 månader kvar nu. Och jag vet att jag hållit mig i så bra form hela vägen att jag kommer komma igång snabbt, bara allt går bra. Såg häromdagen att mitt stora mål  i höst,Göteborg Halvmarthon går av stapeln 9 oktober, vilket är söndagen efetr min 25 års dag! Vilken tajming! Hoppas ju att kunna löpa några lopp innan det åxå, men just Gbg haölvmarathon ligger så pass sent i höst att jag ser  en rimligt chans att kunna löpa bra!

Idag blir det sen träning: veckans första löptur ikväll. Väntar på Johanna som ska åka ToR Bårås först och ha föreläsning. Det är nog inte så många veckor löp kvar nu...Misstänker att det är det här hållet som kommer få mig att ge upp det snart. I måndags morse skulle jag ta en tur, men fick faktiskt ge upp efter 15min efetrsom det inte släppte, fast jag gick, andades, gick ,andades...

Men mitt m¨l är redan nått: löpa till v 30! Det har jag klarat! Och lite längre tom. Visserligen med 5 v uppehåll efetr sydafrika, men ändå.

Innan träning  ska jag försöka plugga lite. Nyss sovit 3h, så jag kan ju knappast somna nu va..?


Igår spenderade vi efetrmiddagen och kvällen hos en vän och hennes nyfödde son. Eller nyfödde: han är 3månader idag, vi har bara inte träffat honom än! Gud så söt! Helt obegripligt att VI ska få en sån snart!

Av emma lundgren - 24 mars 2010 13:18

     

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards