Alla inlägg den 31 mars 2010

Av emma lundgren - 31 mars 2010 20:26

Ja! Vilken fantastisk idè som slog mig idag, helt spontant när vi gick en promenad (fattar dock inte att jag inte tänkt på det innan!) : såg någons väldigt kitade vintercykel med ett sådant där touring-styre som de som cyklar typ Göteborg-Tibet har. Vilken grej, klart  jag ska bygga om min cykel till en gravid-cykel (läs: byta styre). Stydsade ner till Cykelcity och beställde styret. Så nu är jag förväntansfull att se hur och om det funkar när det kommer efetr påsk. Jag ska få (kanske få..) cykla ute! I solen! Tralalalalaaa!

Hoppas hoppas att jag slipper sitta inne oh trampa hela våren!

Nu lider nog löpturerna mot sitt slut. inte pga mage lr tyngd, men lungorna känns så ihoptryckta att det är svårt att andas, och dessutom har jag ont i mina fötter. På fötterna, som jag skulle haft trånga skor. Märkligt, kände det i måndags då jag tog en mycket kort löptur. Misstänker att det är rörliga och mjuka leder i kombination med att det verkligen inte går att låta bli att löpa högt uppe, fast jag försökt. Fem kilo extra e mycket på de stackars fotbladen, ajaj:(!


Imorgon reser vi på exotisk påsksemester till Gällivare! Å åååå vad jag längtar! Ska bli helt underbart! Som tur är har Tobbe piggnat till, ätit duktigt, fått behålla maten i magen, och gått två promenader idag, så om en dag lr två ska han nog vara fit for fight! Åka skidor och träffa familj! Å vad kul det ska bli! Hoppas på sol och finväder

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards