Alla inlägg den 19 mars 2010

Av emma lundgren - 19 mars 2010 20:17

     

Av emma lundgren - 19 mars 2010 19:52

 

Äntligen fredag! En tuff vecka har det varit. Plugg, plugg, plugg. Å alldeles för lite sömInte för att det spelar någon större roll att det är helg, har fortf lika mkt att plugga, har liksom inte ledigt...

Men idag tog jag mig faktiskt ledigt! Var tvungen. Vaknade och trodd ejag sovit läänge, men klockan var bara 7! Gick upp och satte igång tvättmakiner,lagade äggröra och började plugga men det gick inte att läsa. Alla bara flöt ihop och hjärnan fattade absolut ingenting! Så jag gick och la mig och sov igen. nästan 2 timmar, gött var det! En lugn dag då vi gjort absolut ingenting. Eller nja..vi har ju tvättat all smutstvätt, promenarat ner till stan, tagit en 2 för 1 fika, simmat...

Riktigt skönt!


Tränat bra har jag gjort denna vecka också! Dock har jag lite ont där i rumpan igen, så igår tog jag totalvila .Eller eg inte , för hela dagen spenderades i tysta läsesalen i bibloteket. Vet inte om rumpan tyckte så mkt bättre om det..

Tränade inget iaf, och idag har varit lugn med bara ett simpass. Det känns bättre, så imorgonbitti ska jag prova en löptur. Hoppas det funkar. Men även om det inte gör det nu, inte nästa vecka, eller kanske inte mer alls för än graviditeten är över, så är jag sååå nöjd över att få löpa ända till nu, v 30!!

Känner mig inte ens tung och otymplig än, undra när det kommer? Tänkte just på hur jag när jag blev gravid trodde och tänkte att jag skulle känna mig och se ut vid det här laget! Visst, klart kroppen är annorlunda, men inte alls som jag trott!

Är så fantastiskt att jag får må så här bra så här på slutet, är så tacksam! Glömt är nästan de typ 5veckorna med hosta i höstas, och illamåendet och allt som var i början. Nu mår jag toppen, och jag är så glad för varje dag som får vara såhär!


Det känns så bra att springa! Även om det inte går så fort så känner jag mig stark. Simningen går också bra, även om jag nu börjar sjukna allt mer med benen och ligger knappast som jag ska i vattnet=P Och faktum är att det är så jag simmar som jag verkligen känner mig "tung",-att jag har en mage! Fattar inte de gravida som säger att man känner sig så lätt i vatten??!

Styrkan går bra, och det är inte många justeringar jag gjort, i stor bara mindre bålträning. Cyklingen..blir det (tack och lov) väldigt sparsamt med nu när det funkar att springa, men snart snart är det förhoppningsvis dags att ta ut mtb'n, å testa om det går att höja styret så både jag och minpassagerare sitter bekvämt. Det tinat på, så snart är det cykla-ute-väder!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards