Alla inlägg den 14 mars 2010

Av emma lundgren - 14 mars 2010 20:36

Istället för att tentaplugga kan man:

*Gå ut och springa

*Skura hela lägenheten

*laga mat

*blogga

*leka med kissekatten

*Träna styrka, simma, promenera...

*skriva in de 3 senaste månadernas träning på FunBeat


Det sistnämnda är precis vad jag gör nu. Kommit till 18 januari(hållt på ett tag..) Det kommer ta en eviig tiiid! Hade Funbeat för något år sedan, men orkade inte skriva både där och i träningsdagboken så det rann ut i sanden. Men nu har jag blivit inspirerad av Tobbe, hann skriver där jämt. Och det är ju skoj och bra: man ser diagram, mil, staplar,jämförelser...skoj skoj. Ska helt klart börja igen, men måste ju ha med hela 2010...


För övrigt så känns det som om hela jag ska spricka. Revbenen stramar, skinnet stamar, det känns verkligen som om allt där inne ska komma ut,- rakt ut bara! Bebisen får inte plats! Just nu är jag dessutom proppmätt efter gröt, frukt, 4 mackor och nästan en hel chokladkaka. Borde ju lärt mig vid detta laget att min magsäck numera är i en ärtas storlek, eller i en fiskbulles kanske, men iaf att det inte får plats lika mkt som vanligt. Men mycket energi går åt till allt pluggande just nu. Och dagens två träningpass. Simmat idag. Var längesen nu. Grymt så stark jag kände mig i överkroppen, måste vara all crossfit:)

Å löpningen, har gått så bra i helg! Eller ja, jag glider runt i mitt gravid-tempo och ler och längtar efetr att få ta ut mig. Trycka på. Springa fort. Det bara skriker i kroppen och ryker i benen. Men jag håller snällt mitt motionär-tempo.Hur kan jag känna mig så stark?? Jag har ju två hjärtan och blodomlopp att syresätta nu!


Nu ska jag återgå till Funbeatandet.

Imorgon bitti är det tenta nr 4.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards