Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Arg

Av emma lundgren - 17 mars 2010 21:20

Vilken låååång dag! Vaknade kl.4.20 och var klarvaken. hade inget annat val än att gå upp. Pensionärsvarning! Sedan dess har jag pluggat, med paus för träning och för att blir bjuden på lunch på saluhallen. Men jag minns knappt något annat än att jag pluggat. Tyckte det gick bra, tills nu ikväll när jag satte mig med den här förbannnnade självvärderingen (övningstentan) . Nu är jag arg, sur och irriterad!!Jag fattar inte, jag har läst allt, i detalj. Svarat på alla instuderingsfrågor, och ändå gick det år helvete! Fatatr inte frågorna. Men med tanke på vår totalt opedagogiska föreläsare och kursansvariga (hopas han läser min blogg så han kan komma till lite självinsikt!) så dumförklarar jag mig inte totalt. Han är verkligen sämst. fattar inte hur han kan ha fått anställning på pedagogen??!! Det är så otroligt frustrerande, vore bättre om vi inte haft några föreläsningar, utan bara boken, han gör en bara förvirrad, finns enklare sätt att förklara på. Och hans sätt att formulera sig...äh, skit i honom, jag är bara uppretad på att den förnöjda känslan över mina fantastiskt många plugg timmar denna vecka ,och att jag kommit någonstans, nu utbyttes i en övertygelse om att jag verkligen inte kan ett skit av det vi ska kunna! Å vad jag läääängtar till påsk, då vi ääääntligen ska få en veckas semester, med skidor och mys i Gällivare! Risken är väl att vi  blir sjuka när vi väl blir lediga,efetrsom vi båda går på turbo just nu med allt som ska göras med skola för mig, och jobb mm för Tobbe. Hoppas inte det, det vore inget kul..


Sova borde jag göra för längesedan. Min familj (ja,inte bebisen då,den tränar benspark och volt) sover redan. men jag är för uppe i varv. Har dessutom börjat laga matlådor som jag måste vänta på: torsk i ugn med ris, spenat och grönsaker. Mums! Om jag går och lägger mig finns det en viss risk att jag inte vaknar förrän imorgon kväll också...Det vore ju himla synd med tanke på allt jag måste läsa in imorgon=p.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma lundgren - 3 juli 2010 10:31

Härliga lördag. älskar numer helgerna då jag brunar börja dagen med en löptur med bara jag och mig själv och sedan frukost med familjen. Nu blev det förvisso frukost ensam då den ena är ute och springer intervaller, den andra sover(tack och lov) och ...

Av emma lundgren - 29 juni 2010 08:48

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bliggen nu. Det är inte det att jag inte har tid, för tid har jag (,och alldeles för mkt av den spenderas framför datorn!), jag ids helt enkelt inte.. Idag är det 29 juni och vår goa fantastiska unge är EN HE...

Av emma lundgren - 14 juni 2010 08:16


  Det blir inte mycket bloggande nu. Eftersom det är träning som jag tänt blogga om och inte något annat, och då jag för tillfället inte tränar så är det svårt att blogga om framgång och krämpor.. En liten update ska jag trots det komma med: Fa...

Av emma lundgren - 5 juni 2010 15:33

    Ojoj,nu var det längesedan! Torsdag 29 april bloggade jag senast. Tänk om jag då visste att exakt en månad senare skulle jag vara mamma. Nu är han född, vår älskade Albert Ingemar Johnny Belforth. Allt gick bra, han är en pigg liten krabat o...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards