Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Husfru?

Av emma lundgren - 10 mars 2010 20:04

Om igår var en dag då jag var effektivare och piggare än någonsin. En dag då jag fick massa gjort, plugg, två träningspass och mer därtill, och var pig och glad, så är idag precis det omvända. Trött, trött, trött. Kunde inte sova för bebisen vände sig och snurrade. Blir nästan lite vimmelkantig, känns som hela innandömet snurrar runt. Hur ska det kännas om en månad??

Vaknade av samma orsak äckligt tidigt. Var dock pigg så det blev morgonspin och frukost på jobbet. Det blir ofta frukost på jobbet på veckorna. (även om jag aldrig jobbar numera..)Trevligt med sällskap:)

Pigg fram till frukost men sedan var det roliga slut.Tagit mig igenom mitt-i-veckan dagen i motvind, med en powernap som medicin. Pluggat och lagat en massa mat. Känner mig stolt och huslig;) Funderar tom på att baka bröd någon dag. Och på att baka en kaka till föräldrargruppen på måndag. Hjälp! Har detta med hormoner att göra? Tobbe blev iaf glad när han kom hem och såg att jag konstuerat hela 8 matlådor + middag!

Imorgon är det tenta igen. Hoppas den går bra. Sedan är det bara två kvar efter det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma lundgren - 3 juli 2010 10:31

Härliga lördag. älskar numer helgerna då jag brunar börja dagen med en löptur med bara jag och mig själv och sedan frukost med familjen. Nu blev det förvisso frukost ensam då den ena är ute och springer intervaller, den andra sover(tack och lov) och ...

Av emma lundgren - 29 juni 2010 08:48

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bliggen nu. Det är inte det att jag inte har tid, för tid har jag (,och alldeles för mkt av den spenderas framför datorn!), jag ids helt enkelt inte.. Idag är det 29 juni och vår goa fantastiska unge är EN HE...

Av emma lundgren - 14 juni 2010 08:16


  Det blir inte mycket bloggande nu. Eftersom det är träning som jag tänt blogga om och inte något annat, och då jag för tillfället inte tränar så är det svårt att blogga om framgång och krämpor.. En liten update ska jag trots det komma med: Fa...

Av emma lundgren - 5 juni 2010 15:33

    Ojoj,nu var det längesedan! Torsdag 29 april bloggade jag senast. Tänk om jag då visste att exakt en månad senare skulle jag vara mamma. Nu är han född, vår älskade Albert Ingemar Johnny Belforth. Allt gick bra, han är en pigg liten krabat o...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards