Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Tentat

Av emma lundgren - 3 december 2009 16:32

 

Tentan gjord! Känns fantastiskt skönt. Hoppas det gick bra också. Nästan som och ha jullov nu, ny kurs på tisdag Idrottspsykologi, men det ska bara bli kul!

Har även hunnit med att löpa de julklappar jag tänkt och skickat iväg dem med rensläden, åkt ut till Kvik och beställt de nya garderobsdörrarna till hallen. Det kommer bli så fiiiiint!

 Annars försöker jag hålla humöret uppe å låta bli att lipa fast jag har sjuk huvudvärk, lite ont i halsen igen och den envisa jäkla snuvan som vägrar gå bort.Inte kunnat löpa sen tisdag morgon pga vaden(och nu halsen) och mina endorfinnivåer är otrevligt låga.Någon tentafest ikväll lär det inte bli, är alldeles för hängig:(


Har nu börjat smått räkna bort Sydafrika resan. En liten röst inom mig säger att det inte kommer bli kul. Att det kommer bli ledsamt att inte kunna vara med på något och att jag bara kommer känna mig utanför. Och det gör ju inte saken bättre att jag och min kropp inte alls trivs ihop just nu:(

Kunde jag bara lämna den hemma hade jag åkt bums!


Nu är det dags att tömma sovrummet, -flytta säng, byrå å andra möbler. De kommande veckorna bli vardagsrummet alllt-i -ett, sovrum, vardagsrum och hall. Intressant hur det ska gå...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma lundgren - 3 juli 2010 10:31

Härliga lördag. älskar numer helgerna då jag brunar börja dagen med en löptur med bara jag och mig själv och sedan frukost med familjen. Nu blev det förvisso frukost ensam då den ena är ute och springer intervaller, den andra sover(tack och lov) och ...

Av emma lundgren - 29 juni 2010 08:48

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bliggen nu. Det är inte det att jag inte har tid, för tid har jag (,och alldeles för mkt av den spenderas framför datorn!), jag ids helt enkelt inte.. Idag är det 29 juni och vår goa fantastiska unge är EN HE...

Av emma lundgren - 14 juni 2010 08:16


  Det blir inte mycket bloggande nu. Eftersom det är träning som jag tänt blogga om och inte något annat, och då jag för tillfället inte tränar så är det svårt att blogga om framgång och krämpor.. En liten update ska jag trots det komma med: Fa...

Av emma lundgren - 5 juni 2010 15:33

    Ojoj,nu var det längesedan! Torsdag 29 april bloggade jag senast. Tänk om jag då visste att exakt en månad senare skulle jag vara mamma. Nu är han född, vår älskade Albert Ingemar Johnny Belforth. Allt gick bra, han är en pigg liten krabat o...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards