Alla inlägg den 10 december 2009

Av emma lundgren - 10 december 2009 08:50

 

Vilken beslutsångest! Ska jag åka eller inte?? Till Sydafrika alltså.

Kan knappt sova på kvällarna för jag vrider på det fram och tillbaka, väger för och nackdelar upp och ner...

Jag vill vill vill ju inget hellre! Men: jag är nervös och orolig att jag kanske inte ska kunna springa så bra. Eller ja..jag kan ju det nu, men vissa gånger gär det ont i knäna, andra gånger känner jag av foglossningar och får gå istället,(som imorse), å andra gånger går det bara toppenbra! Som igår em till exempel!

Hade jag inte varit sjuk i typ fem veckor hade jag varit i en helt annan form, nu har jag tappat mycket (vem som helst, som inte ens är gravid, skulle ju tappa form på å vara sjuk en halv evighet!!)

Jag kommer kanske inte ens orka hänga med i de andras morgonlöp-tempo! Jag menar, när så många bra löpare samlas på samma ställe trissas stämning och fart upp.

Och det blir ju jävligt trist och bara träna själv! Men vem fasen vill springa med någon som har sin tröskel vid 5min/km!?=P

Å andra sidan, det kanske blir kanonbra för kroppen att komma till värmen! Speciellt knän och leder blir mjukare. Och de finns ju poool å cykel (även om det inte är någon hit att behöva betala in sin på "gymstället" varje dag, det lär bli dyrt i längden...)

Kommer ju helt klart missa något om jag inte åker..,ja det kanske blir jättekul!

Eller så kommer jag känna mig ensam, dålig och utanför.

Ut träningssynpunkt, så till vida att jag inte kans löpa så mkt, kan jag helt klart göra det bättre hemma. Men,som sagt, löpningen kanske går bättre i värmen. Och jag missar ju säkerligen en upplevelse om jag inte åker!

Fan, jag veeeet inte!!

Hjälp! Vad ska jag göra??

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards