Alla inlägg den 13 december 2009

Av emma lundgren - 13 december 2009 09:51

Det är inte alla som på luciamorgonen får ett eget luciatåg i sovrummet, med sång å levande ljus å kaffe på sängen! Här på Storebacke får vi minsann det! Tack H, K å L!


Efter det fina uppvaknandet blev det löptur med Johanna i gryningen i Ängården. Iskallt och snö(!!), om än bara litegrann, på marken. Nu är det vinter. Brrr.Not like.

Skönt med morgontur. Det var ett tag sen  nu. Har nästan beslutat att sluta med morgonlöp och bara springa en gång per dag och då på em. Det är ju mer belastning nu, den extra vikten är tuff för knäna. 5 kg på min lilla kropp (min fd lilla kropp...) är mycket! Det är ju mer än 10%! Så mycket extra vikt på så kort tid åxå!

Hoppas att jag ska få lite fördelar också, har hört att löpare som är gravida får starkare ben pga att vi får bära mer, det låter ju bra!

Hur som helst, tänkte hålla mig till promenad på mornarna och löpning på eftermiddagen, då jag dessutom är piggare och får bättre kvalitè. Men imorse kändes det ju bra iaf!

Vilat i två dagar nu. Migrän igår igen! Eller en sjuk huvudvärk iaf! Vet inte huuur många lördagar i rad det ar varit den skiten nu?! Nu får det vara nog, jag har utvecklat lördags-ångest! Låg hela dagen, men kvällen avslutades ändå trevligt med promenad i okänt land (Hisingen) och glöggkväll hos en vän.

Nu är det dags att gå å jobba. Första söndagen med extraöppet, hela 11-17!

Kom å köp julklapparna på Naturkompaniet!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards