Alla inlägg den 21 december 2009

Av emma lundgren - 21 december 2009 15:17

Flera decimeter pudersnö låg på marken när jag tittade ut genom fönstret imorse! Upp på vinden och letade reda på icebugen för att hålla mig på fötter under morgonturen. Tyvärrvar dt mina gamla, 2 stl för stora icebug som låg på vinden här. *Grrr* Jag som trodde at det var de "nya", men de är minsann tydligen i Gällivare. Skit åxå, för dessa var alldeles för stora för att det ska funka. Härligt var det att springa i snö, men mina sega ben blev ännu segare med en lätt och pigg Lotta studsande vid min sida=P. För min del hoppas jag att snön ligger kvar till julafton(för stämningens skull), och inte en sekund längre. Vart i hela friden ska man springa intervalller?! Inne är inget alternativ för mig, skulle inte kunna gå på en vecka..


Spederat förmiddagen med ärenden på stan, bla handlat upp halva apoteket, -solskyddsfaktor å diverse. Sedan en fika med T och bus-Ida som börjar bli stora damen.

Nu är jag mätt efter en sen lunch och funderar på å ta mig en nap...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards