Alla inlägg den 2 december 2009

Av emma lundgren - 2 december 2009 22:07

Renoveringen är i igång! Delarna till det nya badrummet ligger delvis utspridda, delvis uppphängda i lägenheten (läs:byggarbetsplatsen),

Trägolvet kom idag och sträcker ut sig mellan sovrum och vardagsrum. hallen ut nu utriven, alla garderober borta och alla kläder nerpackade i lådor.

Inte för att det rörde mig så mkt, jag är ändå så tjock att typ alla mina kläder är för små.

Tänk det är så praktiskt med renovering: man väljer produkt via internet, får den hemlevererad, bygger den å så bir allt så fint och bra. Varför kan det inte vara likadant med bebisar? Varför kan man inte beställa bebis från IKEA, montera ihop åsså är den klar bara! Tänk så enkelt å smärtfritt. Och rättvist.

Känner mig just nu som någon typ av förvarings-fabrik:(

Nåja.Kommer bli en fantastisk julafton här i bygget. Undra om man kan bjuda i sig på julbord någonstans..;)


TENTA är det imorgon. Varit hemma hela dagen. Och pluggat Nä. Faktum är att jag inte ens öppnat boken. Trött, less, omotiverad, grinig, less...är jag, Ja.

Ingen träning heller, vilat knäna och vaden från löpning, men var för omotiverad å grinig för att ta mig ut och göra något annat heller. Vad resultgerar det i? Jo, attjag bli ännu mera trött, grinig och omotiverad. Perfekt uppladdning för tentan=P

Ska bli skönt å få tentan gjord iaf. På kvällen är det tentafest. Troligt att jag kommer orka gå? Vill verkligen, men jag får väl se.



För ovanlighetens skull är jag faktiskt sov-trött, så jag ska passa på å gå å sova. Natti

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards