Alla inlägg den 9 december 2009

Av emma lundgren - 9 december 2009 14:57

    Tog frisk luft och köpte en lussekissekatt. Efter att tuggat den och druckit lite kaffe känns det bättre på trötthetsfronten. Även den eviga huvudvärken (som jag numera inte ens orkar notera..) blev lite bättre. Koffein & socker, det är gött d:)

Förbereder middag, en redig laxbit, tung som satan var den! Blir många mål mat! Ser gott ut va?

Nu är det snart dags för löptur..

Av emma lundgren - 9 december 2009 13:33

Jag har en idè! En så himla bra överraskningsidè!

Eller tom flera bra överraskningsidèer i en och samma idè!

Jag hoppas personen som ska överraskas och tycker att det är en bra idè...:)  

Av emma lundgren - 9 december 2009 13:18

 

Vart tog min järn-kick vägen? Tror den har drönat ut. Så trött som jag är nu!

Började dagen med en mysig morgonwalk i en stad som tindrade av alla julljus! Så mysigt! Glad att jag gick upp, hade verkligen tänkt ligga kvar och njuta av min sovmorgon en dag då jag inte hade något planerat, men Tobbe övertalade mig att sällskapa med honom till jobbet.

Avslutade turen med att köpa bröd på surdegsbageriet på Linnè, de är helt fantastiska där! Så gott bröd å så trevliga! (www.alvarochivar.blogspot.com)

Tanken var att plugga efetr frukost och träna före lunch, men jag var så trött att jag såg i kors! Fortfarande groggy, nu efter lunch, fast jag sov i över 2h!

Nu ska jag försöka ragga träningssällskap...

Satte ut mina Rammsteinbljetter på finn.no igår, och det ringer stup i kvaren. Säkert 30 pers har tingt/mailat. Sålde biljetterna mindre än an halvtimme efter jag satt ut dem, ångrar det nästan nu efter de betalningserbjudande jag fått...! Men men,jag har ju lovat första köpare så det så!

Norrmännen gillar Rammstein iaf, den saken är säker!

Anledningen till att jag säljer min födelsedagspresent:

1)En weekend i Oslo är så dyr att det inte är värt alla de tusenlapparna för att se just Rammstein!

2) De ska spela på Metaltown i Göteborg 2010....(viken tur att bebisen har en pappa som aaaavskyyyr Rammstein..;)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards