Alla inlägg den 14 december 2009

Av emma lundgren - 14 december 2009 21:10

   

Bestämt mig: Jag åker till Sydafrika! Det är klart jag gör! Känns som alldeles rätt beslut, jag vill ju inget hellre än att åka! Det kommer bli asgött, jag får göra det till det bästa!


Idag har jag vaccinerat mig mot Hepatit så det räcker till min 50års dag! Fick även med mig ngt mag-åkomma vaccin som jag ska själv-vaccinera. Blir spännande, jag får nämligen inte äta eller ens dricka vatten timmarna före och efter, hur ofta händer det liksom..?


Just nu ligger vi utslagna efter en hektisk och produktiv dag, och tittar på den galna katten som manövrerar sin låtsas-råtta under soffan. Tror han har fått något fnatt av betsfärgen. Undrar om vi inte också får det snart. Det stinker! Ja,  Sovrummsgolvet är nu betsat, snart också lackat! Det blev skeetsnyggt! Det går framåt, kanske vi får flytta tillbaka in i sovrummer snart. Känns som vi bor i en halv etta nu...


Storhandlat, lagat mat, tränat,filat på träningsprgram till Sydafrika och en massa mer plotter...

Lyckades även med bedriften att glömma mobilen på 7 Eleven när jag köpte frimärken. Allvarligt talat, vem glömmer mobilen på 7 eleven?! Jag är allvarligt oroad att jag börjar bli senil (Gravid= senil?)

Det är nämligen inte första gången den glöms...Har alltid förr haft stenkoll, nu är jag förvirrad på riktigt, glömmer, blandar ihop, tänker inte på....

Det värsta är att min "bättre hälft" är ännu mer förvirrad och glömsk. Stackars barn, hur ska det gå med oss till föräldrar!?


 Jå, med tanke på resan är det ju en massa jag behöver: Vaccin 900,-Nya skor, skulle jag iofs behövt även om jag inte rest nånstans, mina är helt utsprugna.,Badkläder, komer jag i min baddräkt..Not! Kan inte ens ha bikini när jag simmar för den är om möjligt ännu mer förliten...Någon som har en baddräkt å låna ut i sisådär ett halvår? Om inte, är dte någon som vill gå med mig på stan? Hatar stan!


Jag avskyyyr att gå på stan, och att det nu är jul å stan är full av galna hysteriska julklappsjagare gör ju det inte roligare=P


Nu: Natta!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards