Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Vårt fina kök!!

Av emma lundgren - 28 februari 2010 21:56

     

Vår fina lägenhet!

Vet inte om jag vill flytta nå mer..;) Vi har det så fint!

Förstår inte hur vi hunnit med allt vi gjort denna helg, men nu är det bara små detaljer kvar innan lägenheten är tipp topp. Och även om allt inte är klart så är den absolut i skick att visas för mäklare imorgon iaf.  Lite lister, gardiner, omplanterade blommor, och inte minst garderober(!!) så är den helt perfekt! Ja, förstår inte hur vi har lyckats!

Lördagen blev ju inte riktigt som jag tänkt...

Efter vi fogat i köket och ätit frukost blev illamåendet lika "illa" som i fredags och det fanns inget annat att göra än att lägga mig framstupa-sidoläge. Blev liggande ända till det var dags för profylaxkurs, och det var med möda jag tog mig igenom de tre timmarna utan att kräkas. Men kursen var ack så givande! Jag är inte rädd för förlossningen och har inte varit det innan kursen heller, men så här efetråt så är jag såå glad att vi gick den. tror det kommer blir ett otroligt bra verktyg och jag ser framemot det med spänning och glädje. Faktiskt!

Väl hemma igen var det samma ställning igen, efter en hel dag utan att få i mig en matbit var jag inte kaxig. Till min besvikelse blev det inte bättre efetr att ha pressat i mig middag, utan snarare värre. Var altså inte till mkt hjälp, och stackars Tobbe fick jobba själv medan jag låg å sov hela em/kvällen också:(

Idag har det arit setso effektivare: städat, fixat å färdigställt. E såå nöjd! Köket, speciellt, är såå fiiint! Så stolt över Tobbe som faktiskt byggt det! (Å lite över mig själv som kaklat;)

 
 
Ingen bild

Li

1 mars 2010 11:05

Va fint det är!!

 
Johanna

Johanna

1 mars 2010 17:51

GUD vad fint kök Ni har fått, fantastiskt fint! =) Bra jobbat till Er! Jag blir så avis, jag vill också ha så fint kök... jag gillar verkligen vår lägenhet men det hade varit tusen gånger bättre om det var en bostadsrätt. Då hade vi definitivt fixat med den, hade vart så skoj. Fast du skrev något om husköp också? Hade ni ett hus på gång? Ha de gott! KRAM!

http://johannabrinkemar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma lundgren - 3 juli 2010 10:31

Härliga lördag. älskar numer helgerna då jag brunar börja dagen med en löptur med bara jag och mig själv och sedan frukost med familjen. Nu blev det förvisso frukost ensam då den ena är ute och springer intervaller, den andra sover(tack och lov) och ...

Av emma lundgren - 29 juni 2010 08:48

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bliggen nu. Det är inte det att jag inte har tid, för tid har jag (,och alldeles för mkt av den spenderas framför datorn!), jag ids helt enkelt inte.. Idag är det 29 juni och vår goa fantastiska unge är EN HE...

Av emma lundgren - 14 juni 2010 08:16


  Det blir inte mycket bloggande nu. Eftersom det är träning som jag tänt blogga om och inte något annat, och då jag för tillfället inte tränar så är det svårt att blogga om framgång och krämpor.. En liten update ska jag trots det komma med: Fa...

Av emma lundgren - 5 juni 2010 15:33

    Ojoj,nu var det längesedan! Torsdag 29 april bloggade jag senast. Tänk om jag då visste att exakt en månad senare skulle jag vara mamma. Nu är han född, vår älskade Albert Ingemar Johnny Belforth. Allt gick bra, han är en pigg liten krabat o...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards