Alla inlägg den 25 februari 2010

Av emma lundgren - 25 februari 2010 21:00

Vill dela med mig av något så roligt. Så himla superroligt. Jag dansar på små rosa moln.

Helt fantastiskt underbart är det: Jag har sprungit 30 min!!! För första gången på 6 veckor. Sedan i Sydafrika alltså. Inne på bandet, lugnt och kontrollerat. Varit så bra i höften/ rumpan att jag var bara tvungen att prova, och det gick toppen!

Var så lycklig att jag sprang löjligt lyckligt flinandes i det överfulla gymmet. Nästan lite tårögd. Folk måste trott att jag var knäpp, men det gör inget.

Väntar mig inte att jag kan "börja springa" igen nu, såklart, men kanske några gånger i veckan iaf, kort turer. Räcker gott för att hålla mig nöjd! Och om inte så är jag såå nöjd på den lilla 30 minutaren igår:):)

Var en intressant känsla med den n u, -på riktigt, tunga magen. Det studsade inte upp-och-ner eller så, men magen kändes tung. Bebisen ligger såklart MITT PÅ kissblåsan, så jag blir kissnödig (utan underdrift) ungefär var 3:e minut. Otoligt irriterande. Eller rättare sagt, det känns som om jag är kissnödig...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards