Alla inlägg den 15 februari 2010

Av emma lundgren - 15 februari 2010 08:53

Bebisen sparkar så att ja undrar om det ska gå hål på magen och den ska trilla ut. Undra hur det kommer kännas om typ två månader...

Haft en snorig helg med halsont på natten å morgonen. Ingen träning, bara promenader i det fina(men kalla) soliga vädret och en lätt simtur. I lördags plockade jag upp alla kartonger med köksinredning och skafferiinnehåll som invaderat vårt vardagsrum de senaste veckorna. Samt städade och sorterade. Och kastade bort! Passade på medan Tobe var ute å trekkade Bohusleden. Blev klar och hann tom med en promenad med Vera. Var så stolt över mitt verk attjag var tvungen att toppa dagen med att konstruera en lasange åxå(var dock två kockar till som såg till att den blev ätlig tillslut)


Idag har jag åtimnotone inte ont i halsen, sett fram emot en ny pigg vecka men det är fan så trött jag är. Laddad med massa frukost och kaffe, men blev om möjlig ännu tröttare av att gå upp och inse att jag faktiskt måste göra någt om det ska bli något av idag..

Kursintroduktion i ny kurs & gästträning på SATS står på schemat idag.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards