Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Sorry

Av emma lundgren - 16 februari 2010 08:15

Till Li och alla andra stackare som nu blir avskräckta från av vara gravid: Sorry,det var inte meningen.

Och JAG ska väl knappast klaga, det finns ju de stackare som mår illa i nio månader, har så ont att de inte kan gå, går upp 30kg...osv. Så jag får väl egentligen inte klaga, även om vissa saker som ingår i gravid-paketet inte är så roliga..

MEN jag antar att efteråt sätter det fantastiska teflon-minnet igång och gör sitt jobb och man minns ingenting av de jobbiga nio månaderna och att man sagt hundra gånger att nästa barn ska köpas färdigmonterat på IKEA.

Eller? det vore ju hemskt om man ångrade sig och inte vill ha bebisen...(!!)

Det är mkt som är mysigt åxå, tänk att vakna av att någon puttar en på (i) magen, innifrån. Å det är lite "mystiskt" också, för det är ju en helt främmande liten själ där inne, som man inte har någon aning om vem det är!

 
 
Ingen bild

Li

16 februari 2010 09:47

=), ingen fara, sån tur är tror jag att man efter en graviditet skyddar sig med teflonminnet och vill ha barn igen och innan en graviditet så tar nog bara instinkten över och vill ha barn oavsett hur jobbigt det verkar va. Eller jag vill ju gärna tro att just JAG ska va sådär oförskämt pigg och må så himla bra och bara känna mig snygg och kunna springa och träna ända till slutet och sen börja springa med barnvagnen efter typ en vecka. Eller så är det just den orimliga föreställningen du tagit död på och det är nog bara bra =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma lundgren - 3 juli 2010 10:31

Härliga lördag. älskar numer helgerna då jag brunar börja dagen med en löptur med bara jag och mig själv och sedan frukost med familjen. Nu blev det förvisso frukost ensam då den ena är ute och springer intervaller, den andra sover(tack och lov) och ...

Av emma lundgren - 29 juni 2010 08:48

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bliggen nu. Det är inte det att jag inte har tid, för tid har jag (,och alldeles för mkt av den spenderas framför datorn!), jag ids helt enkelt inte.. Idag är det 29 juni och vår goa fantastiska unge är EN HE...

Av emma lundgren - 14 juni 2010 08:16


  Det blir inte mycket bloggande nu. Eftersom det är träning som jag tänt blogga om och inte något annat, och då jag för tillfället inte tränar så är det svårt att blogga om framgång och krämpor.. En liten update ska jag trots det komma med: Fa...

Av emma lundgren - 5 juni 2010 15:33

    Ojoj,nu var det längesedan! Torsdag 29 april bloggade jag senast. Tänk om jag då visste att exakt en månad senare skulle jag vara mamma. Nu är han född, vår älskade Albert Ingemar Johnny Belforth. Allt gick bra, han är en pigg liten krabat o...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards